Kontaktné údaje
Obchodné meno(sídlo firmy podľa registra)Ulica a čísloPSČ a mestoIČO:DIČ:IČ DPH:Zápis v registri:Bankové spojenie:Telefón/mobil:E-mail:Príjem objednávok cez e-shop:
Prevádzková doba:Zodpovedný vedúci:prevádzka:Obchodné menoUlica a čísloPSČ a mestoOrgán dozoru: |
Tomáš Mészáros – METO
Krásna 1071/792401 Galanta349554291020131046SK1020131046Prevádzkovatel je zapísaný na Okresnomúrade v Galante, Číslo živnostenskéhoregistra: 202-15812Československá obchodná banka, a.s.SK83 7500 0000 0040 0785 3864+ 421 905 619 333E-mail: info@autodielymeto.skNONSTOPPondelok až Štvrtok od 8.00 do 17.00 hodPiatok od 8.00 do 16:30 hodSobota od 8.30 do 11.00 hodTomáš Mészárosprevádzka:Tomáš Mészáros - METOMatúškovská cesta 884924 01 GalantaInšpektorát Slovenskej obchodnejinšpekcie so sídlom v TrnavePekárska 23917 01 Trnava 1tel.: 033/5512 689e-mail: tt@soi.sk |
|
|
Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu (e-shopu)
Článok I.
Vymedzenie pojmov
1. Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) je Tomáš Mészáros – METO, so sídlom Krásna 1071/7, 924 01 Galanta.
2. Predávajúcim je Tomáš Mészáros – METO, so sídlom Krásna 1071/7, 924 01 Galanta.
3. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.autodielymeto.sk je Tomáš Mészáros – METO, so sídlom Krásna 1071/7, 924 01 Galanta.
4. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril záväznú objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
5. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb na diaľku prostredníctvom elektronického zariadenia.
6. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu. ktoré je možné objednať (majú uvedenú cenu a táto nie nulová).
7. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu, predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie, pokiaľ je nesporné, že predávajúci komunikuje s kupujúcim alebo ním oprávnenou osobou.
8. Na vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý vznikol inak ako prostredníctvom elektronických zariadení na diaľku a nejedná sa o vzťah medzi poskytovateľom služieb informačnej spoločnosti a príjemcom služieb informačnej spoločnosti sa tieto všeobecné obchodné podmienky uplatnia iba v nevyhnutnom rozsahu, ktorý zodpovedá právnym predpisom a logickému usporiadaniu veci, pokiaľ medzi nimi nebolo dohodnuté inak.
Článok II.
Cena
1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné, vrátane 20 % DPH.
2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.
Článok III.
Objednávka
1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru. Pre správne a riadne vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb. Objednávka sa jej odoslaním stáva pre kupujúceho záväznou, teda je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim.
3. Kupujúcemu je po odoslaní objednávky v e-shope automaticky generovaný a odoslaný informačný e-mail o tom, že predávajúcemu bola e-shopom doručená objednávka kupujúceho na spracovanie. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 4. tohto článku.
4. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je elektronická správa predávajúceho odoslaná na e-mailovú adresu kupujúceho alebo krátka textová správa odoslaná na mobilné telefónne číslo kupujúceho, ktoré kupujúci uviedol v jeho objednávke s informáciou v akom rozsahu je akceptácia objednávky kupujúceho nesporná. Elektronická správa predávajúceho, ktorou sa objednávku kupujúceho nepotvrdzuje, zamieta alebo odmieta, resp. inak zreteľne neakceptuje je odmietnutie objednávky kupujúceho.
5. Ak predávajúci nie je schopný splniť objednávku alebo jej časť v lehote na vybavenie objednávky pri vynaložení maximálneho úsilia a to z dôvodov napr. že tovar sa nevyrába, nie je dostupný u výrobcu alebo na externom sklade dodávateľa, výrobca vykonal tak závažné zmeny, pre ktoré nie je možné realizovať objednávku alebo z dôvodov vyššej moci, môže predávajúci objednávku stornovať o čom kupujúcemu pošle e-mail. Taktiež má predávajúci právo zrušiť objednávku, pokiaľ kupujúci v objednávke uviedol nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ktoré nie je možné overiť, napríklad nesprávny e-mail, telefonický kontakt alebo nesprávna resp. neexistujúca adresa. Ak kupujúci zaplatil preddavok, tento je mu povinný predávajúci vrátiť do 14 dní.
Článok IV.
Platobné podmienky
1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
a) platba na dobierku (platíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru)
b) platba pri osobnom prevzatí na predajni
c) platba na základe zálohovej faktúry – vopred, tovar bude expedovaní po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet.
2. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.
3. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:
a) zľavu z ceny za registráciu do e-shopu,
b) zľavu za opakovaný nákup,
c) zľavu na základe jednorazového zľavového kupónu.
4. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.
Článok V.
Dodacie podmienky
1. Predávajúci je povinný do 30 dní od vytvorenia objednávky zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.
2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.
4. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.
5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
6. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
a) osobne na prevádzke Matúškovská cesta 884, Galanta
b) kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o. Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji
Článok VI.
Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb
1. Slovak Parcel Service, s. r. o. - Kuriér
Cena dopravy kuriérom Slovak Parcel Service, s. r. o. v rámci SR:
- Ceny sú uvedené s DPH aj s dobierkou
- Zásielka Vám bude štandardne doručovaná v intervale od 8.00 hod. do 17.00 hod. nasledujúci pracovný deň od expedície.
- Doručenie vždy priamo do Vašich rúk - domov alebo do práce.
- V cene je aj poistenie balíka do hodnoty 1.000,00 € (Jedentisíc eur).
- Dobierku je možné uhradiť v hotovosti.
- Dátum alebo adresu doručenia môžete zmeniť podľa Vašich potrieb prostredníctvom e-mailu: ecs@sps-sro.sk.
- V prípade, že doručenie nie je úspešné ani v prípade druhého pokusu, bude vaša zásielka uložená na príslušnom depe počas 5 dní. Pre dohodnutie tretieho doručovacieho pokusu je nutné kontaktovať Slovak Parcel Service, s. r. o. .
- Cestu vašej zásielky môžete sledovať na webových stránkach https://www.sps-sro.sk/sk/Vnutrostatna-preprava/Pohyb-vnutrostatnej-zasielky.html .
Všeobecné informácie:
- Pri prevzatí zásielky skontrolujte nepoškodenosť obalu.
- Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku prevzali bez zjavných poškodení.
- Pokiaľ je obal poškodený, oznámte to priamo kuriérovi a vyžiadajte si písomnú zápisnicu o škode.
- Pokiaľ zistíte, že obsah zásielky je poškodený až po jej prevzatí a rozbalení, informujte prepravcu do 1 pracovného dňa.
- Odporúčame si spraviť fotodokumentáciu stavu zásielky bezprostredne po rozbalení.
Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb:
- Pri platbe vopred na bankový účet na základe zálohovej faktúry alebo pri platbe na dobierku (platíte pri preberaní kuriérovi) si za dopravné účtujeme:
Cena dopravy kuriérom v rámci Slovenskej republiky:
- pri celkovej váhe do 3kg – 4,85,-€
- pri celkovej váhe do 5kg – 5,20,-€
- pri celkovej váhe do 10kg – 6,05,-€
- pri celkovej váhe do 20kg – 7,-€
- pri celkovej váhe do 25kg – 11,50,-€
- pri celkovej váhe do 30kg – 13,-€
Ceny sú uvedené s DPH aj s dobierkou.
- Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.
- Zásielka Vám bude štandardne doručovaná v intervale od 8.00 hod. do 17.00 hod. nasledujúci pracovný deň od expedície.
- Doručenie vždy priamo do Vašich rúk - domov alebo do práce.
- V cene je aj poistenie balíka do hodnoty 1.000,00 € (Jedentisíc eur)
- Dobierku je možné uhradiť v hotovosti .
- Dátum alebo adresu doručenia môžete zmeniť podľa Vašich potrieb prostredníctvom e-mailu: ecs@sps-sro.sk
- V prípade že doručenie nie je úspešné ani v prípade druhého pokusu, bude vaša zásielka uložená na príslušnom depe počas 5 dní. Pre dohodnutie tretieho doručovacieho pokusu je nutné kontaktovať Slovak Parcel Service, s. r. o.
- Cestu vašej zásielky môžete sledovať na webových stránkach https://www.sps-sro.sk/sk/Vnutrostatna-preprava/Pohyb-vnutrostatnej-zasielky.html .
2. Zásielkovňa
Cena dopravy Zásielkovňa v rámci Slovenskej republiky.
- Balík do 5 kg – cena 2,95 EUR. Cena je uvedená s DPH a zahrňuje aj platbu na dobierku.
- Predávajúci sa zaväzuje odoslať zásielku na adresu výdajného miesta, ktoré kupujúci uviedol vo svojej objednávke.
- Cestu Vašej zásielky môžete sledovať online na stránke: https://www.zasielkovna.sk/vyhladavanie
- Príjemca je oprávnený zásielku vyzdvihnúť v prevádzkovej dobe výdajného miesta do 7 kalendárnych dní od oznámenia o jej uložení.
- Príjemca je o uložení zásielky informovaný emailom, prípadne tiež prostredníctvom SMS, v ktorej je obsiahnuté heslo pre stotožnenie príjemcu pri vyzdvihnutí zásielky.
- Dobierková suma môže byť uhradená v hotovosti, alebo prijímanou platobnou kartou.
- Zásielka bude odovzdaná príjemcovi, alebo jeho zástupcovi pri splnení nasledujúcich podmienok:
- a) príjemca sa preukáže znalosťou hesla
- b) príjemca potvrdí písomne svojim podpisom prevzatie zásielky
- c) v prípade zásielky na dobierku bude zásielka odovzdaná príjemcovi až po uhradení celej výšky dobierkovej sumy.
Všeobecné informácie:
- Pri prevzatí zásielky skontrolujte nepoškodenosť obalu.
- Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku prevzali bez zjavných poškodení.
- Príjemca, či osoba oprávnená jednať za príjemcu, je povinná v okamihu prevzatia zásielky si túto zásielku prehliadnuť a pri zrejmých a na obale zásielky znateľných poškodeniach, tieto poškodenia a straty oznámiť ihneď Zásielkovni. Vo chvíli, kedy zásielka opustí výdajné miesto, nie je možné uplatniť akúkoľvek zodpovednosť za škodu. O rozsahu poškodení, pri zistení škody alebo strate obsahu zásielky musí byť ihneď písomne informovaná Zásielkovňa. Ďalšia manipulácia s poškodenou zásielkou musí byť prevedená v súlade s pokynmi Zásielkovne.
Článok VII.
Prevod vlastníckeho práva
1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom prevzatia veci od predávajúceho alebo dopravcu.
Článok VIII.
Storno kúpnej zmluvy
1. Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa.
Článok IX.
Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa
1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru ak si predávajúci splnil informačné povinnosti podľa tohto zákona, pre ostatné prípady sa uplatňuje ods. 2 alebo 3 Zákona. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho počas jeho prevádzkových hodín alebo toto odstúpenie podať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch, prípadne takéto uplatnenie práva je možné uplatniť aj v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim, aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf).
3. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.
4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
6. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.
7. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.
Článok X.
Práva a povinnosti zmluvných strán
1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
2. Kupujúci je povinný:
a) prevziať objednaný tovar,
b) zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
c) prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
3. Predávajúci je povinný:
a) dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
b) spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.
Článok XI.
Ochrana osobných údajov
1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem zvolenej prepravnej spoločnosti ktorá zabezpečuje doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly, prípadne sprostredkovateľovi a to na základe vzájomnej zmluvy uzatvorenej podľa Zákona č. 18/2018 Z. z. .
3. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, prijatím vhodných technických a organizačných opatrení. Taktiež všetci zamestnanci prevádzkovateľa sú povinní dodržiavať mlčanlivosť vo vzťahu k osobným údajom.
4. Dotknutá osoba má práva vymedzené v zmysle ust. § 19 a nasl. Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení platných noviel a to konkrétne:
a) právo na informácie, ktoré je plnená týmto obsahom a obchodnými podmienkami,
b) právo požadovať prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby - § 21 Zákona spočíva vo Vašom práve dožadovať sa akým spôsobom a na aké účely sú Vaše údaje spracúvane, pričom túto požiadavku môžete adresovať na kontaktný e-mail.
c) právo na opravu osobných údajov - § 22 Zákona Vám umožňuje opraviť osobné údaje ak sú neaktuálne,
d) právo na vymazanie osobných údajov - § 23 Zákona využijete v prípade ak nemáte záujem, aby prevádzkovateľ ďalej spracúval osobné údaje,
e) právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov - § 24 Zákona uplatníte v prípade ak sa domnievate, že osobné údaje boli spracúvané v rozpore so zákonom,
f) právo namietať spracovanie osobných údajov - § 27 Zákona,
g) právo na prenosnosť osobných údajov,
h) právo podať podnet na dozorný orgán vo vzťahu k spracúvaným osobným údajov.
5. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, fakturačná adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa, ktoré sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky. Tieto osobné údaje sú uchovávané po dobu 10 rokov pre účely archivácie. V rámci vybavenia objednávky dochádza k spracúvaniu osobných údajov za účelom vystavenia faktúr, vystavenia skladových (dodacích) listov, zabezpečenia dopravy ako aj účtovania v účtovníctve.
6. Prevádzkovateľ poveril sprostredkovateľa, ktorý je prevádzkovateľom internetového portálu heureka.sk so službou Overené zákazníkmi, spoločnosť Heureka Shopping, s.r.o. so sídlom Karolínksa 650/1, 186 00 Praha, IČO: 02387727 , aby v mene prevádzkovateľa e-shopu spracúvala jednorázovo osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, e-mail a informácie o objednanom tovare za účelom hodnotenia kvality nákupu. Pre účely tohto hodnotenia zašle sprostredkovateľ jednorazový e-mail kupujúcemu s možnosťou hodnotenia.
7. Tieto stránky zaznamenávajú vašu IP adresu, informácie o čase koľko času strávite prezeraním tých stránok a informácie o tom z akých stránok k nám prichádzate. Cookies sú textové súbory, ktoré sú ukladané vo vašom počítači a používajú sa aj na meranie návštevnosti stránky a prispôsobenie zobrazenia stránok a vďaka týmto súborom Vám dokážeme ponúknuť kvalitnejší. Preto tieto súbory vnímame ako náš oprávnený záujem. Niektoré súbory cookies sú súbormi tretích strán, napr. Youtube, Google a podobne.
8. Súbory cookies si môžete kedykoľvek vymazať alebo ich zbieranie nastaviť priamo v nastaveniach internetového prehliadača. Ak chcete odmietnuť zbieranie súborov cookies nastavte si to vo svojom internetovom prehliadači.
Článok XII.
Náhrada škody pri neprevzatí tovaru
1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar.
2. Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.
3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.